Penjenamaan merentasi sempadan : panduan pemasaran jenama global

Menggariskan implikasi strategik penjenamaan komunikasi seluruh dunia dan kesan sosioekonomi ke atas syarikat

Main Author: Gregory
Published: Kuala Lumpur: Institut Terjemahan Negara Malaysia, 2007.
Subjects:
LEADER 00671cam a2200157 7i4500
001 0000012209
005 20070802090000.0
020 0 0 |a 9830681955  
090 0 0 |a M658.827   |b GRE 
100 1 0 |a Gregory  
245 1 0 |a Penjenamaan merentasi sempadan :   |b panduan pemasaran jenama global   |c James R. Gregory bersama Jack G. Wiechmann; {Penterjemah} Feroza Shariff. 
260 0 0 |a Kuala Lumpur:   |b Institut Terjemahan Negara Malaysia,   |c 2007. 
300 |a 243p.;   |c 23cm.. 
520 |a Menggariskan implikasi strategik penjenamaan komunikasi seluruh dunia dan kesan sosioekonomi ke atas syarikat 
650 0 0 |a Brand name products --   |x marketing  
999 |a 0000038501  |b Book  |c Open Shelf  |e Resource Center