Konvensyen pengurusan pengaduan awam kebangsaan : kertas kerja.

Published: Kuala Lumpur: Biro Pengaduan Awam, 2002.
Subjects:
LEADER 00924cam a2200193 7i4500
001 0000011180
005 20070316090000.0
090 0 0 |a M354.595001   |b KON 
245 1 0 |a Konvensyen pengurusan pengaduan awam kebangsaan :   |b kertas kerja. 
260 0 0 |a Kuala Lumpur:   |b Biro Pengaduan Awam,   |c 2002. 
300 |a v.;   |c 30cm.. 
500 0 0 |a Kertas kerja :Ke arah pendekatan pengurusan pengaduan awam yang bersepadu dan berkesan 
500 0 0 |a Kertas kerja II :Sistem pengurusan aduan kementerian dalam negeri dan agensi-sgensi di bawahnya 
500 0 0 |a Sistem pengurusan aduan kerajaan Negeri Selangor dan agensi-agensi di bawahnya 
650 0 0 |a Piblic Complaints Bureau --   |x congresses  
650 0 0 |a Complaints (administrative procedure) --   |x congresses --   |z Malaysia  
999 |a 0000037699  |b Book  |c Open Shelf  |e Resource Center 
999 |a 0000037700  |b Book  |c Open Shelf  |e Resource Center 
999 |a 0000037701  |b Book  |c Microfiche  |e Resource Center