Perkhidmatan awam Malaysia : Ke arah kecemerlangan melalui ISO 9000.

Published: Kuala Lumpur: Unit Pemodenan Tadbiran Malaysia, 1997.
Subjects:
LEADER 00695cam a2200181 7i4500
001 0000009888
005 20061108090000.0
020 0 0 |a 9839827022  
090 0 0 |a M354.595006   |b PER 
245 1 0 |a Perkhidmatan awam Malaysia :   |b Ke arah kecemerlangan melalui ISO 9000. 
260 0 0 |a Kuala Lumpur:   |b Unit Pemodenan Tadbiran Malaysia,   |c 1997. 
300 |a xiv,241p:   |b ill,port;   |c 21.5cm. 
650 0 0 |a Public administration --   |z Malaysia  
650 0 0 |a Civil service --   |z Malaysia  
650 0 0 |a Quality control --   |x Standards --   |z Malaysia  
999 |a 0000028660  |b Book  |c Microfiche  |e Resource Center 
999 |a 0000028661  |b Book  |c Open Shelf  |e Resource Center 
999 |a 0000036957  |b Book  |c Open Shelf  |e Resource Center